پشتیبانی سلامت بدون مرز

ویزیت آنلاین چیست؟

لیست بهترین پزشکان عمومی و برترین متخصصین در حوزه سلامت عمومی مشاوره آنلاین در ۲۴ ساعت شبانه روز

ویزیت آنلاین یا مشاوره پزشکی یا مشاوره روانپزشکی ، روانشناسی  آنلاین یکی از راههای ارتباطی بین پزشک و مشاور بالینی و بیمار می باشد که در مواقعی که معاینه فیزیکی نیاز ندارد قابلیت کاربرد دارد .

 

برای دریافت نوبت از بهترین متخصصین و پزشکان اینجارا کلیک کنید.

در تعریفی دیگر ویزیت یا مشاوره پزشکی آنلاین نوعی از ارائه خدمات پزشکی می باشد که از طریق شبکه اینترنت امکان برخورداری از مشاوره پزشکان و مشاوران بالینی وجود خواهد داشت .

ویزیت توسط پزشک به صورت آنلاین

مشاوره آنلاین تصویری با پزشک درهرجا،مکان بدون محدودیت تنها با دسترسی به اینترنت  امکان پذیر است .

این نوع ویزیت جایگاه ویزیت کلاسیک اولیه پزشکی را نگرفته و صرفا میتواند بعنوان ابزاری کمکی جهت مشاوراتی که نیاز به معاینه ندارد(همانند مواردی چون نشان دادن ازمایشات ،تصاویر رادیولوژیک ، سوالات مشاوره ای و… ) بکار برود لذا مسئولیت انتخاب این روش صرفا بعهده بیمار می باشد.در سامانه سلامت بدون مرز با دریافت ادرس اینترنتی اختصاصی از پزشکتان می توانید در زمان تعیین شده و بدون نیاز به مراجعه حضوری با وی مشاوره آنلاین تصویری نمایید.

از مشخصات ویزیت انلاین و یا مشاوره انلاین در سامانه سلامت بدون مرز امکان ایجاد ارتباط تصویری ویدیو چت و همزمان امکان چت متنی یا نوشتاری بوده و امکان تبادل مستندات و مدارک پزشکی و دریافت نسخه معمولی و نسخه الکترونیک‌ تامین اجتماعی می باشد .در این سامانه شما بدون نیاز به اتلاف وقت و یا رفت وامد می توانید در مواقعی که نیاز به معاینه فیزیکی نیست با پزشک یا مشاور بالینی تان به راحتی مشاوره نمایید . همینطور دکترآنلاین را با زدن دکمه جستجو بیابید.

امروزه سامانه ها و یا پلتفرم هایی که امکان ویزیت آنلاین و یا مشاوره پزشکی آنلاین را برقرار می کنند نقش گسترده ای در توسعه سلامت در جوامع بیشتر داشته و امکان رصد کردن بیشتر بیمار توسط پزشک را مهیا می نمایند .سامانه سلامت بدون مرز در راستای توسعه عدالت در سلامت این سامانه را در اختیار شما بیماران و پزشکان محترم قرار داده است .

مشاهده همه تخصص ها

سوالات پر تکرار

  • بهترین پزشکان در زمینه برای مشاوره آنلاین، تماس تصویری و یا صوتی چه کسانی هستند؟
    از پزشکان خوب و معروف سلامت بدون مرز در زمینه می توان به دکتر آرمان احمدزاده, دکتر محمد مهدی امام, دکتر سعیده آرین نیا, دکتر رضا شیاری, دکتر محمد عبدحق, دکتر کوروش قره گزلی, فرزاد کریم نژاد, دکتر فاطمه قانع شعرباف, دکتر علیرضا شریفی, دکتر سکینه خاتون شریف, دکتر احمدرضا جمشیدی, دکتر علیرضا رجائی, دکتر علیرضا رنجبر نائینی, دکتر امیرهوشنگ احسانی, دکتر حسین کاظمی زاده, دکتر فرشته کرباسیان اشاره نمود.
  • معروف ترین و مشهورترین دکترها در زمینه به صورت آنلاین مشاوره می دهند؟
    در سامانه سلامت بدون مرز می توانید به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از بهترین متخصصین پزشکی و دکترهای خوب کشور در زمینه مشاوره آنلاین دریافت کنید و در همان لحظه و از خانه خود ویزیت شوید.
  • آیا می توانم توسط یک دکتر خوب در زمینه به صورت آنلاین ویزیت شوم؟
    سامانه سلامت بدون مرز برترین و معتبرترین پزشکان حوزه را از جمله دکتر آرمان احمدزاده, دکتر محمد مهدی امام, دکتر سعیده آرین نیا, دکتر رضا شیاری, دکتر محمد عبدحق, دکتر کوروش قره گزلی, فرزاد کریم نژاد, دکتر فاطمه قانع شعرباف, دکتر علیرضا شریفی, دکتر سکینه خاتون شریف, دکتر احمدرضا جمشیدی, دکتر علیرضا رجائی, دکتر علیرضا رنجبر نائینی, دکتر امیرهوشنگ احسانی, دکتر حسین کاظمی زاده, دکتر فرشته کرباسیان گرده هم آورده تا به در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان باشند.

بیمارستان هایی در زمینه با ما همکاری می کنند