پشتیبانی سلامت بدون مرز

به بی اشتهایی کودکان توجه کنید

‌مطلب ذیل از خانم دکتر سارا طالبی پور در مورد بی اشتهایی کودکان میباشد .
بی_اشتهایی

♻️یکی از مهم‌ترین نکاتی که گاهی بزرگترها فراموش می‌کنند بی اشتهایی کودکان  به وقت غذاخوردن است. بچه‌ها هم مانند بزرگترها باید برای خوردن غذا اشتهای کافی داشته باشند.اغلب بچه‌ها وقتی میل به خوردن غذا دارند که احساس گرسنگی کنند بنابراین ممکن است ساعت غذا خوردن کودک از راه برسد و او به دلیل آن‌که احساس گرسنگی نمی‌کند، میلی به خوردن غذا نداشته باشد.

♻️اصرار بیش از اندازه به کودک در زمانی که میل به خوردن غذا ندارد موجب می‌شود تا او برای نخوردن غذا لجبازی را پیشه کند و به این ترتیب برای خوردن غذا از خود مقاومت نشان دهد. بنابراین اگر وعده‌ غذایی کودک شما یک وعده پرحجم بوده یا کودک‌تان در میان‌وعده غذایی‌اش خوراکی پرکالری‌ای مصرف کرده احتمال آن‌که در وعده غذایی بعدی نسبت به خوردن غذا بی‌اشتها باشد زیاد است. بنابراین با اطمینان از این مسئله جای نگرانی وجود ندارد. با گذشت یکی دو ساعت او گرسنه می‌شود و از شما می‌خواهد تا برایش غذا آماده کنید.

.در صورت نیاز به مشاوره انلاین تصویری با خانم دکتر سارا طالبی پور نیکو اینجا را کلیک کنید

برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه سلامت بدون مرز لطفاً صفحه اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

مشاوره پزشکی آنلاین و یا مشاوره انلاین تصویری با پزشک یکی از راه های ارتباطی مناسب بین بیماران و پزشکان می باشد که کمک می نماید این ارتباط مستمر و تحت نظارت نزدیک پزشک صورت پذیرد سامانه سلامت بدون مرز این امکان را برای بیماران محترم برقرار نموده است که بتوانند درفضای مطب مجازی با پزشک خود مشاوره آنلاین با ارتباط تصویری نموده و در صورتی که پزشک صلاح  ببیند حتی نسخه الکترونیک دریافت نمایند.

صورت هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.