پشتیبانی سلامت بدون مرز

پاپ اسمیر _دکتر مریم الماسی متخصص جراحی زنان و زایمان

تست پاپ اسمیر آزمایشی است که در حین معاینه زنان از دهانه رحم گرفته میشود.
قبلا این تست را بر روی لام آزمایشگاهی انجام میدادیم اما امروزه از برس مخصوصی استفاده میشود که سر آن جدا شده و داخل محلول مخصوصی انداخته میشود که دقت تشخیصی را بالاتر برده و امکان اندازه گیری ویروس اچ پی وی را نیز فراهم میسازد.?

در صورت نیاز به مشاوره انلاین با امکان ارتباط تصویری ، در مورد پاپ اسمیر و مشکلات دهانه رحم، با خانم دکتر مریم الماسی متخصص جراح زنان و زایمان اینجا را کلیک نمایید .

پاپ اسمیر


در تمام خانمهایی که ازدواج کرده اند و یا افراد بالاتر از ۱۸ سال این تست باید سالیانه انجام شود. ⚘
این تست جهت تشخیص زودرس سرطان دهانه رحم (سرویکس) در مراحل اولیه و قابل درمان میباشد.?
در خانمهای بالاتر از ۳۰ سال علاوه بر پاپ اسمیر ، طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی، باید تست اچ پی وی نیز درخواست گردد.?
معمولا خانمها بعلت خاطرات ناخوشایند از معاینات قبلی یا احساس شرمساری از معاینه واژینال در انجام این تست کوتاهی میکنند، در صورتیکه باید بدانیم سرطان دهانه رحم بعد از سرطان پستان، دومین سرطان شایع بانوان میباشد که درصورتیکه در مراحل اولیه تشخیص داده شود بسیار درمان راحتی دارد.?
در صورتیکه در این زمینه سوالی داشتید به من از طریق سامانه سلامت بدون مرز پیام بدهید، سوالات شما را پاسخ خواهم داد?

در صورت نیاز به مشاوره انلاین با امکان ارتباط تصویری ، در مورد پاپ اسمیر و مشکلات دهانه رحم، با خانم دکتر مریم الماسی متخصص جراح زنان و زایمان اینجا را کلیک نمایید .

برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه سلامت بدون مرز لطفاً پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید

برچسب ها:

#مشاورهانلاین #ویزیتانلاین# کلینیکانلاین#دکترانلاین#مشاورهپزشکیانلاین #مشاورهروانپزشکیانلاین #مشاورهانلاینتصویری #دکترانلاین #پزشکانلاین #مشاورهپزشکی #مشاورهروانپزشکی #مطبانلاین #مشاورهروانشناسیانلاین #تلهمدیسین#مشاورهپزشکیازراه_دور#telemedicine