پشتیبانی سلامت بدون مرز

مشاوره پزشکی ارتوپدی آنلاین

بیماران با مشکل ارتوپدی بیمارانی هستند که به علت مشکلات مربوط به سیستم عضلانی اسکلتی که شامل دفرمیته های مادرزادی آسیبهای حاد و مزمن و شکستگی ها و کلیه آسیب های مربوط به تاندون ها و عضلات و رباط ها و لیگامان ها و استخوان ها به پزشک مراجعه می نمایند.

لذا در اغلب موارد نیازمند یک معاینه فیزیکی کامل می باشد و به همین جهت مشاوره پزشکی ارتوپدی آنلاین برای ویزیت بار اول زیاو توصیه نمی گردد اما در عین حال پس از مراجعه اولیه ممکن است پزشک معالج درخواست مطالعات تصویری شامل رادیوگرافی، ام آر آی و سی تی اسکن بنماید و یا سایر مطالعات مورد نظر را درخواست نماید و برای رویت آنها نیازی به حضور فیزیکی مجدد بیمار نباشد، لذا در این مواقع ارتباط آنلاین با پزشک و ارسال فایل ها و مستندات و تجویزات وی ازطریق بارگذاری در سامانه های پزشکی از راه دور یا تله مدیسین می تواند صورت بگیرد .

مشاهده تصاویری MRIتوسط پزشک از راه دور

همچنین مراحل قبل از آمادگی نهایی جهت انجام جراحی یا هرگونه درمان مورد نظر نیز از این طریق با بیمار هماهنگ گردد.

در صورتی که بیمار تحت عمل جراحی قرار گیرد ویا درمانهای غیرجراحی برای وی صورت گیرد به خصوص برای بیمارانی که از محل کار پزشک فاصله زیادی دارند نیز میتوانند درمانهای پیگیری خود را از این طریق انجام دهند.

همچنین بیماران سالمند با مشکلات ارتوپدی و یا بیمارانی که به علت شدت حوادث وارد امکان رفت و آمد برای آنها بسیار مشکل می باشد نیز از این روش برای ارتباط مناسب با پزشک خود می توانند استفاده نمایند و در صورتی که به صلاح ببیند جهت حضور فیزیکی و معاینه حضوری نیزمی توانند به مرکزی که پزشک شاغل است مراجعه نمایند.

روند توانبخشی و بهبود بیمار با استفاده از ارتباط تصویری نیز در مواقع زیادی می‌تواند اطلاعات مناسبی را به پزشک ارائه دهد.

استفاده از پلتفرم های پزشکی از راه دور همانند سامانه سلامت بدون مرز که کلیه مسائل حرفه ای پزشک را در خود در نظر گرفته در بسیاری از مواقع می‌تواند در عین ایجاد ارتباط نزدیک با پزشک ، از رفت و آمد ها و معطلی ها و اتلاف وقت و سایر گرفتاریها جلوگیری نماید.

همچنین در صورتی که بخواهید می توانید سوالات اولیه خود را با پزشک مدنظرتان مطرح و مشاوره اولیه نمایید و در صورتی که پزشک لازم دید برای معاینه حضوری نزد ایشان مراجعه نمایید و ادامه اقدامات لازم را نزد ایشان انجام بدهید.

برای مشاوره آنلاین با پزشکان ارتوپد سامانه سلامت بدون مرز می توانید اینجا و اینجا را کلیک نمایید.

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه سلامت بدون مرز پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید

برچسب ها:

مشاورهانلاین ،#ویزیتانلاین# کلینیکانلاین#دکترانلاین#مشاورهپزشکیانلاین #مشاورهروانپزشکیانلاین #مشاورهانلاینتصویری #دکترانلاین #پزشکانلاین #مشاورهپزشکی #مشاورهروانپزشکی #مطبانلاین #مشاورهروانشناسیانلاین #تلهمدیسین#مشاورهپزشکیازراه_دور#telemedicine