پشتیبانی سلامت بدون مرز

اینفوگرافیک/ سامانه سلامت بدون مرز

در این اینفوگرافیک به طور خلاصه روند انجام مشاوره پزشکی و مشاوره روانپزشکی انلاین تصویری نشان داده شده است.برای ثبت نام در سامانه اینجا را کلیک کنید .

(Infographic )اینفوگرافیک /سامانه سلامت بدون مرز

برای مشاهده پزشکان و روانپزشکان و مشاوران بالینی سامانه اینجا را کلیک نمایید .

امروزه توسعه فضاهای مجازی کمک شایانی در ارائه خدمات به جوامع مختلف نموده است خدمات در حوزه سلامت شامل این فعالیت ها شامل سایت مشاوره پزشکی از راه دور و یا مشاوره پزشکی آنلاین ، امکان گفتگو و ارتباط مستقیم با پزشک یا بیمار در فضای مجازی را امکانپذیر می کند

بدین منظور سامانه های مختلف پزشکی از راه دور یا تله مدیسین در حال توسعه و تکامل می باشد در کشور ما نیز چند سالی است که گروه های مختلف مشغول راه اندازی چنین سامانه‌هایی شده اند و هر روز ما شاهد شکل گرفتن این سامانه ها به شکل های مختلف می باشیم اما با توجه به اینکه مسائل مربوط به بیمار و پزشک جزوه محرمانگی اشخاص می باشد رعایت نکات ایمنی و امنیت سامانه ها از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار می باشد. تکامل و راه اندازی سامانه های پزشکی از راه دور لاجرم اتفاق خواهد افتاد ولی حتماً باید بر اساس اصول و قواعدی باشد که امنیت و محرمانگی بیمار را کاملاً در نظر بگیرد. سامانه ها باید از استانداردهای حداقل لازم برای ایجاد ارتباط بین پزشک و بیمار برخوردار بوده تا بیمار بتواند با خیال راحت در فضای مجازی با پزشک یا مشاور درمانی خود مشاوره پزشکی یا مشاوره روانپزشکی بهنماید و پرونده های مربوط را در اختیار قرار دهد.

سامانه تله مدیسین و یا مشاوره پزشکی از راه دور سلامت بدون مرز این امکان را به شما داده است است که بتوانیم از راه دور پزشک خود را ملاقات نموده با پزشک گفتگوی مستقیم و چهره به چهره انجام دهید و بتوانید پرونده پزشکی خود را تشکیل داده و درمانهای پیگیری و درمان هایی را که نیاز به حضور فیزیکی شما ندارد انجام دهید. یکی از مزایای این سامانه اتصال آن به سامانه الکترونیک تامین اجتماعی می باشد و این بدین معناست که پس از پایان مشاوره پزشک شما در صورتی که در سیستم نسخه الکترونیک تامین اجتماعی تعریف شده باشد می‌تواند از آن طریق برای شما نسخه الکترونیک صادر کرده و شما با ارائه کارت ملی خود خدمات را از مراکزی که طرفدار قرارداد طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند دریافت نمایید.برای ثبت نام در سامانه اینجا را کلیک کنید .

همچنین شما دکتر آنلاین را از صفحه جستجو میتوانید یافته و با وی مشاوره انلاین یا همان ویزیت انلاین بنمایید . دکتر انلاین پزشکی است که تکمه سبز وی روشن است و نشاندهنده آنلاین بودن وی است .

همچنین جهت مشاوران بالینی سلامت بدون مرز سامانه ای یک سایت مشاوره است که امکان مشاوره روانشناسی انلاین و روانکاوی انلاین را بصورت چت یا ویدیو چت با روانشناس و همینطور امکان مشاوره زناشویی انلاین و مشاوره ازدواج انلاین را با مشاور خانواده و روانشناسان و روانپزشکان به شما میدهد .