پشتیبانی سلامت بدون مرز

آلودگی هوا و شیوع کانسر ها و بیماریهای زنان_ نوشته ای کوتاه از دکتر مریم الماسی جراح ومتخصص زنان و زایمان

امروز بالاخره پس از ۱۰ روز از شدت آلودگی هوا کاسته شد. ابر و باد و مه و خورشید و فلک به داد ما تهرانی ها رسیدند و بالاخره توانستیم نفسی بکشیم . ????⭐
اما این پاکی هوا چقدر ادامه خواهد داشت با هجوم بی وقفه اتوموبیلهایمان به خیابانها؟??????
بدانیم که سوزاندن هر لیتر بنزین برابر است با سرطان و بیماری های گوناگون که به فرزند خودمان هدیه میدهیم .??☠?
این یک شعار نیست .

آلودگی هوا‌ نتیجه عملکرد ما انسانهاست و افزایش شیوع سرطانها و بیماریهای گوناگون
واقعیت تلخی است که هر روز در کلینیک انرا میبینم .?
من سال ۸۰ از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شدم و خیلی از بیماریهایی را که آن زمان آنها را نادر مینامیدیم ، امروزه شایع و اپیدمی میدانیم.?
دختران و خانمهای جوانی که با وجود سن کمشان با بیماریهای هورمونی، فیبروم، اندومتریوز، کیستهای تخمدان، سقط و البته سرطانهای گوناگون و… دست به گریبانند و امروزه داشمندان ارتباط این بیماریها را با آلودگی هوا و محیط زیست اثبات کرده اند⚫.
بیایید کره زمینمان را دوست داشته باشیم. ?
ما همین یک کره زمین را بیشتر نداریم. ?
آنرا زیبا و پاک مثل اولش به دست فرزندانمان بسپاریم و محافظت از آنرا به ایشان نیز بیاموزیم.? .دکتر مریم‌الماسی ۹۸/۱۰/۷

هوای امروز صبح تهران ۷ دی ۹۸

در صورتی که در مورد آندومتریوز، کیست تخمدان ،لاپاراسکوپی ،هیستروسکوپی، بارداری خارج از رحم، زخم دهانه رحم و کولپوسکوپی و سایر بیماری های زنان و زایمان احتیاج به مشاوره دارید می توانید از طریق سامانه سلامت بدون مرز با خانم دکتر مریم الماسی جراح و متخصص زنان و زایمان مشاوره آنلاین تصویری بنمایید . برای مشاوره لطفاً اینجا را کلیک نمایید.

سامانه سلامت بدون مرز علاوه بر ایجاد ارتباطی مناسب در فضای مجازی بین پزشک و بیمار در جلوگیری از رفت و آمد ها و همچنین کاهش در معرض آلودگی هوا قرار گرفتن نیز نقشی هر چند مختصر بازی می نماید.

برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه سلامت بدون مرز لطفاً پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

برچسب ها:

مشاورهانلاین#ویزیتانلاین# کلینیکانلاین#دکترانلاین#مشاورهپزشکیانلاین #مشاورهروانپزشکیانلاین #مشاورهانلاینتصویری #دکترانلاین #پزشکانلاین #مشاورهپزشکی #مشاورهروانپزشکی #مطبانلاین #مشاورهروانشناسیانلاین #تلهمدیسین#مشاورهپزشکیازراه_دور#telemedicine